Umut Bey’e ilk olarak sağ yan ve sağ kasık ağrısı ile idrarda yanma şikayetiyle başvurdum. Umut Bey öncelikle bir takım tetkikler istedi: idrar, idrar kültürü, tomografi. Bu tetkiklerden sonra böbrekte birden fazla taş olduğunu, müdahale edilmesi gerektiğini iletti. Tüm süreci ve operasyon şeklini detaylıca anlattı ve operasyonu kabul ettim. Operasyon başarılı şekilde noktalandı; bir gün serviste yattım, ertesi gün sonda çıkarıldı, 2-3 saat sonra da taburcu oldum. Ben çocukluğumdan beri her 3-5 yılda bir böbrek taşı operasyonu oluyorum. Doğuştan atnalı böbreğe sahibim. Çok kez URS, fleksibl URS, ESWL oldum, bir defa da perkütan operasyon oldum. Benim için en önemlisi operasyonun başarılı olmasıydı ve bu zamana kadarki en ağrısız, en sorunsuz operasyon sonrasıydı. Taburcu olana kadar ağrım olmadı diyecek kadar kendimi iyi hissettim. İlgisi, özverisi, el yeteneği gerçekten çok kaliteliydi. Yaşadığım en temiz, en pozitif operasyon ve operasyon sonrasıydı.
Hasta